niedziela, 26 sierpnia 2012

Dancing wih he Devil [...] The Ace of Spades


Uwielbiam tą piosenkę, jest taka...pasujedo mnie. Kocham Nirvanę, AC DC, Iron Maiden, Guns 'n' Roses. Nie jestem grzeczną dziewczynką. Czytałam wczoraj wasze komentarze dotyczące cięcia sie. Myślę, że raczej blizn nie będzie. Smaryję rany olejkiem arganowym - już wiele razy mi pomógł. Smaruję je jeszcze samoopalaczem. To też pomaga. Boję si tylko, że nie zagoją się do rozpoczęcia szkoły, a naprawdę je widać. Wtedy na wf przy przebieraniu się zaczną się pytania - chyba powiem że wpadlam w krzaki. Dzisiaj zapowiada się dobry dzień. Rano zjadłam tylko owsiankę. Zaraz obiad - pewnie będę musiala sobie zrobić warzywa na patelnię, bo moi rodzice wlaśnie sie pokłócili. Ostro. Jak zwykle o pieniądze - będą mieli rozdzielność majątkową. Echh...Szkoda gadać. Jutro napisze bilans, oczywiście ćwiczyć też zamierzam. Chudnijcie :***





2 komentarze:

  1. mam zaległości bo zupełnie nic nie wiem o tym, że się cięłaś! Nie rób tego więcej, nie warto;* Za to warto jest się nauczyć radzić z emocjami w inny "dobry sposób". Jestem z Tobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko owsianka więc świetnie Ci idzie;)
    Trzymaj się kochana
    Chudnij:*

    OdpowiedzUsuń