niedziela, 2 września 2012

Ostatni dzień wolności...

Szkoda, że to już koniec. Naprawdę lubię wakacje. Czeka mnie 3 klasa gimnazjum, masakra. Właśnie się dowiedziałam, że lekcje będę miała codziennie od 8:15 do 15:35. Zajebiście. Niektóre z was piszą, że cieszą się na powrót do szkoły, ja nie. Niestety chodzę do francuskiego gimnazjum dwujęzycznego. Mam 6 h francuskiego w tygodniu plus biologię i historię po francusku. Ostrzegam was, nigdy nie idzcie do takiego gimnazjum...Totalnie znienawidzilam francuski. Nauczyciele czepiają się wszystkiego. W szkole panuje totalny wyścig szczurów. W dodatku pieprzą głupoty że jest to szkoła elitarna bla bla bla. Chodzę prawie z samymi bogaczami do klasy. Uchhh... Jeszcze oczywiście będę miała bardzo trudny egzamin z francuskiego + egzaminy gimnazjalne. Muszę jakoś wytrzymać. Nawet nie będę miała czasu na jogę. Jeśli nie będę miala co najmniej 5,0 to dostanę szlaban od rodziców. Wszystko na ten temat. Z dietą jakoś mi idzie :) Ćwiczę codziennie przez 1 h z Ewą Chodakowską. Robię kardio z 2 programu i cały 1 program + 200 brzuszków. Ale cały czas przed lustrem widzę grubą świnię. Przepraszam, że nie dodałam wczoraj bilansu. Chudnijcie :***

Wczorajszy bilans:
budyń = 174 kcal
ogórki = 10 kcal
jeden sucharek = 20 kcal
maliny = 20 kcal
warzywa na patelnię = 212 kcal
RAZEM: 436 kcal

Dzisiejszy bilans:
owsianka =210 kcal
brzoskwinia = 45 kcal
sałatka z kurczakiem = 130 kcal
RAZEM: 385 kcal



12 komentarzy:

  1. Ojej, dużo od siebie wymagasz, ale na pewno później Ci się to przyda. ;-)
    Nie dziwię się w takim razie, że wcale nie śpieszy Ci się do szkoły.. ;p
    Pozdrawiam. ;)
    Aaaa.. bym zapomniała pogratulować świetnego bilansiku. ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko, w takiej szkole 5.0 to chyba wyczyn xd ja chodziłam do gimnazjum mającego opinię najgorszego w powiecie i miałam 3.05 xd do ostatniej klasy idziesz, zobaczysz jak szybko zleci ;) bilans świetny. Trzymaj się ;***

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo 5.0 ? Masakra. Tez teraz idę do 3 kl gimn :) słyszałam ,że ostatnia kl jest najławiejsza i mam nadzieje ,ze to prawda:) Bardzo dobre bilanse oby tak dalej ,powodzonka ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też idę do 3 gim. :D Ale do zwykłej szkoły, w takiej bym chyba wykitowała. Ale daj z siebie wszystko, opłaci Ci się!:) Ja cieszę się z powrotu do szkoły tylko dlatego, że nie będę miała czasu nawet myśleć o tym, żeby coś zjeść.

    Świetne bilanse, trzymaj się;*

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja bardzo lubię język francuski, chociaż myślę, że gdybym była tak ciśnięta , jak tutaj opisujesz, też by mi się "przejadł". A i tak nie wyobrażam sobie nauki innych przedmotów w tym języku. To mysi być na prawdę dziwne o.O Jednak uważam, że na pewno czegoś można się nauczyć przez tyle godzin języka, zamiast tych 2 marnych lekcji w ciągu tygodnia, które ja mam w liceum. Ale cóż, poszłam na biol-chem, a nie na językową , więc nie mogę narzekać.
    Ważne, że z dietą idzie Ci dobrze. Patrzę na bilnase i jestem pod wrażeniem. Bardzo ładnie ;) Chudnij

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiedziałam że w szkole masz taki rygor. Ja zawsze chciałam się nauczyć języków a po przeczytaniu Twojej notki to już sama nie wiem. Ja w normalnej szkole nie mam takiej średniej co Ty musisz mieć tam. Współczuję..
    Bilanse świetne;)
    Buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę przyznać, że taki wyscig szczurów nie jest dobry, mimo, że osiągasz wysokie oceny.. Sama chodziłam do elitarnego gimnazjum, wiec wiem jak to wygląda i kosztem jakiego stresu to się odbywa.. Z drugiej strony zazdroszczę Ci cholernie!! Bo kocham francuski:)(jestem na profilu lingwistycznym) i prawdopodobnie wybiorę sie na studia w tym kierunku;)
    Wiem, że Twoim rodzicom bardzo zalezy na Twojej przyszłości, jednak uważam, że nie powinni Ci stawiać takich wymagań, bo tak naprawde nie liczy się wynik... tylko wiedza... Życzę Ci powodzenia w tym roku z ocenami i na egzaminach;) No i oczywiście...trzymam kciuki za dietkę<333 Nie przestawaj walczyć!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uu... Ja akurat lubię francuski, ale mam go tylko 3-4 razy w tygodniu, bo wychowawczyni nam robi na wychowawczej ;/ No ale da się przeżyć. Trochę szkoda, że praktycznie nie umie uczyć... No i ja również idę do 3 gimnazjum... Jakoś przyżyjemy ; )
    Świetne bilanse ;>
    Pozdrawiam, Ina.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chodziłam do normalnych szkół i cieszę się z tego. Muszę powiedzieć, że jestem przeciwniczką elitarnych szkół, bo podobno dużo jest w nich snobów.
    Rzeczywiście czeka Cię trudny rok, ale trudno, musisz przetrwać. Sama pamiętam czasy, kiedy miałam tyle nauki. Grunt to mobilizacja do pracy.
    Bilanse masz wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przetrwasz jakoś ten rok i skończysz gimnazjum ;* będzie ok ;****

    OdpowiedzUsuń
  11. O matko ! Nie dość, że straszna szkoła to jeszcze rodzice stawiają Ci bardzo wysoko poprzeczkę ;// Naprawdę bardzo Ci współczuje, ale znasz kochana to powiedzenie "Co Cię nie zabije to Cię wzmocni" ? Trzymaj się go ;)
    Przetrwaj ten rok ;) :***

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj tak od początku od poczatku. Najlepiej zaczynać w poniedziałek bo to nowy tydzień ;)

    OdpowiedzUsuń